FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Hejsan.
Hur ligger det till om man är mindeårig och vill starta en sida med "vuxenmaterial"? Är 17 år. // Kim |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det borde inte vara några problem rent juridiskt sett vad jag vet. Ingen kan ju bevisa att du sett på porren.
Tråden kanske passar bättre i juridikdelen av forumet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har du frågat din flickvänn om tillstånd eller ska du ha den i hemlighet?
![]() http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...=16121&hl=&s=wn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Read Only
|
Nja... har många gånger funderat på att starta en sådan sida... men det enda hindret skulle ju vara åldern isåfall... bra att veta hur det ligger till.
Blir väl sen när jag gått ut skolan, men man kan ju jobba lite smått med den. Flickvän.. jadu, vad säger hon... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Åldern spelar väl ingen roll, det är väl inte förbjudet att kolla på porr om man är 17 år?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
Alltid är det en donna i vägen eller en mor som inte gillar det.. På det hela ska man försöka övertyga om att det är bra för ekonomin :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Min tjej tycker det är helt okej
![]() Säg bara att du gör det för inkomsterna, vilket jag antar är meningen med sidan? :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Flickvännen kanske ska vara med på sidan? :P
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
All information på internet är väl offentlig så sätt för alla åldrar, så ser väl inga problem med det.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|