FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Nykomling
|
Då har min tidning säkert kommit på villovägar hos Posten. Säket någon brevbärare som tyckte tidningen var intressant...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har inte heller fått tidningen i tryckt form ännu, så förmodligen dyker den upp på måndag.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Den tryckta formen av tidningen har inte kommit ut än. Kommer väl nästa vecka
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Utgivningsdag är på onsdag, prenumeranterna brukar få den upp till en vecka tidigare och vissa prenumeranter har redan fått sin tidning.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Flitig postare
|
fått min idag :-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Supermoderator
|
min kom förövrigt igår.
Mest intressant med testet var att se att ett webbkonto på 250 MB var 50 MB + e-postkonton. Förra årets test var roligare att läsa om. I år har man i princip bara gått på tillgänglighet och inte läst avtalsvillkoren när man jämför. Det är intressant hur IDG kan skriva en stor artikel och ange fri trafik.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, och de tycker fri trafik är positivt, eller missuppfattar jag det?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tolkar det som att de tycker att det är positivt ja.
Blir intressant att jämföra med webbhotellstestet i Allt om PC i höst.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Så klart alla tycker något med ordet "fri" är positivt, sedan hur bra det fungerar hos alla i verkligheten är annan sak.
Har inte orkat köpa testet som pdf än så vet inte vad som stog, men har lite emot tester som IDG har gjort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Dom må ha bra tekniska lösningar, men fy vad dyra dom var på domänerna...
Designen på sidan bör väl också förbättras ![]() *sorry för detta negativa inlägg* |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|