FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Uj...
Såg denna kommentar på idg.se: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Daniel29>Skulle nog ta den där kommentaren med både en och två nypor salt.
Det är så enkelt att slänga ut sig beskyllningar anonymt. Jag har konto där sedan 6 år tillbaka och kan bara instämma med testen. Kör förra årets webbhotell också men det är av andra anledningar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
IDG och kommentarer är alltid lika roliga, såg denna precis
"Fyi är det samma killar som driver 24/7 webhosting som space2u. Har haft en egen domän där i säkert fem år och de är verkligen bra, inte konstigt att de vann. Snåla på utrymme tyvärr så jag använder inte dem till andra tyngre hemsidor. Någon som kan rekommendera ett svenskt hotell som tillåter UDP-trafik och kör linux? EDIT: Öh, med minst 300MB utrymme och billigare än space2u kanske jag ska tillägga :s" Webbhotell som stöder UDP trafik? Haha man kan skratta flera timmar efter läst kommentarer på IDG. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
UDP trafik "hahaha" ?... Antar att du som expert hjälpte killen med infot om detta..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Såg det med senare, tolkade det även som att han ville köra teamspek på webbhotell servrar. Fördel ha ett shell först och tillåtelse köra sådant och tror ingen vettig webbhotell skulle tillåta det på sina webbservrar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det någon som fått IW hemskickad?
Jag är prenumerant men har inte fått någon tidning med testet än... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Supermoderator
|
För den som har bråttom går det att köpa testet på www.idg.se i pdf-format.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|