FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Annars kommer jag berätta för Petter och skicka han på er!
Värdesätter du ditt liv? Sluta tanka hem musik då! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jaha? och vi som tankar hem musik och betalar för den samtidigt då? (Läs iTunes Music Store mfl.)
Du får gärna förklara innebörden med ditt inlägg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Källa. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
vad han tyckte om piratkopiering av musik. Då sa han "Fildelare borde avrättas.." :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"De personerna borde fan avrättas, på riktigt. Det är ingen mänsklig rättighet att ladda ner musik."
Haha. Petter lille, det är ingen mänsklig rättighet att leva på att göra skitmusik heller - men oroa dig inte, jag tänker inte slösa min dyra banbredd på någon värdelös petter-release. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Underbar kommentar från någon på idg:
...men petter lille..det är inte pga fildelarna du inte säljer några skivor... mogster Haha! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
t ex om jag har gjort ett spel, skrivit en bok eller spelat in en sång? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Tycker han att man även ska förbjuda radio? För att dom spelar upp hans skit musik och skrämmer folk att inte köpa det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vart ser du likheten mellan att kunna ladda ner vilken låt som helst och lyssna på de när du vill med radio som för övrigt betalar för den musik de spelar? Det skulle vara kul och intressant att läsa ett svar på detta inlägg. Jag går och hämtar popcorn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Klart Petter har rätt att vara upprörd. Om jag hade en produkt som folk stal dagligen så skulle jag också vara upprörd. Att Petter uttrycker sig som Petter gör beror nog mest på att han är "badboy" och sådana förväntas säga dylika saker (det kalls att vara "tuff" eller "cool"). Vanligt folk hade nog valt ett lite mer civilisarat språkbruk
![]() Men, men. Jag kan verkligen tänka mig hur förbannad han är. Folk som gillar honom stjäl av honom. Kan inte vara lätt. Vi som inte gillar honom bör han däremot inte ha några problem med ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|