FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Knappt hade hysterin kring milliondollarhome.com lagt sig förän det är dags igen.
http://www.helpfirefox.com säljer pixlar för att samla in pengar till Firefox. Bakom insamlingen står Loopia. Ett antal svenska företag är redan igång och har köpt pixlar. Frågan är om sidan även kommer få uppmärksamhet i USA? PS1. I förrgår såldes de sista 1000 pixlarna på milliondollarhomepage på auktion på ebay för drygt 1 miljon kronor. PS2. I förrgår såldes även den sista platsen för http://www.100schysstaste.nu/ och listan med 100 av sveriges schystaste företag är nu full. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den där Thomas ska då alltid hinna före mig.
Mina pixlar är iaf beställda.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är inte Loopia som företag som ligger bakom denna sida, utan snarare ett antal eldsjälar hos Loopia (däribland Sam och jag). Vi har som mål och avsikt att ta in flera medarbetare till denna sida externt ifrån, för att vi på så sätt tillsammans ska lyckas samla in en miljon dollar. Vi har fått in 12 000 dollar på ett fåtal timmar, så vi är redan på god väg till miljonen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Inte för att det spelar nån större roll men det står "HelpFirefox.com is sponsored by: Loopia". Sedan kan man tolka det hur man vill.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Eftersom ni inte svarar på mail tar jag det här.
Jag hoppas ni snarast inför en annan betallösning är paypal. För att betala är man tvungen att först skapa ett konto, sedan lagra ett kreditkort och slutligen vill paypal dra 1.50$ med en pinkod som referens som man ska kolla upp på kontoutdraget 3-4 dagar senare och slå in på Paypal som först då kommer godkänna ursprungliga transaktionen på 400$. Det MÅSTE finnas 100 gånger enklare och säkrare betallösningar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Man behöver inget konto för att betala via Paypal med kort (talades senast om det här: http://www.webmasternetwork.se/index...0&t=11611&s=wn). Och verifiera ska man väl verkligen inte behöva? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Vid första betalning gick det bra, men andra gången krävs konto+verifikation.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|