FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Site temporarily closed
The first 24 hours of this site has been a true success, with more than 13 800 pixels being sold. We have to take down the site for now but we hope to be back as soon as possible. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm.. just när man tänkte slå till.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Såg att den var en pressrelease på Forbes och Yahoo News angående www.helpfirefox.com.
Trodde aldrig Quality Unlimited AB skulle nämnas på Forbes, och i vart fall inte för 7000 kr. Kul! Bra jobbat Sam & resten av gänget givetvis! Upp med sidan igen nu bara! "tänkte skriva nåt här men det gjorde jag inte". ![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag får ju säga att jag är minst sagt missnöjd med att de stänger ner webbplatsen utan att ens tala om varför.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En serverflytt kan göras mycket smidigare och snabbare än vad som skett nu.
Bristen på information skapar dessutom utrymme för spekulationer och rykten. Min personliga teori, som är helt gripen ur luften, är att det blivit några juridiska problem. Men vi får väl se om och när dom är igång igen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Riktigt dåligt av dem att ha så mycket downtime när folk går och betalar dyra pengar för att synas! Helt klart kunde en server flytt gått mycket smidigare än vad denna gör.. Inga jätte tunga script och kod som ska installeras här inte.. Förstår att folk blir upprörda, det hade jag varit.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |