FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Administratör
|
Dåligt.
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Följande återfinns på en av initiativtagarnas hemsidor
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanske dags att flytta det här inlägget från avdelningen "Nyheter" till avdelningen "Mindre betydelsefulla misslyckanden i det förflutna".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loopis parkeringssidor visar fortfarande upp en jättebanner för Helpfirefox.com. Verkar rätt bra organiserat detta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu vet man varför Loopia har råd att sälja domäner billigt
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förutom att sidan fortfarande ligger nere, utan en vettig förklaring, så kan man ju undra varför en webbläsare med miljoner och åter miljoner användare behöver denna hjälp.
Det som också får mig gundersam är att man från Loopia skriver att man avsåg att flytta sidan till en annan serverhall för att klara belastningen från USA.... Hur står det egentligen till med kapaciteten hos Loopia? Borde man inte klara detta från sin egna hall? Eller var det en annan egen hall man avsåg? Nå, jag hann aldrig med, men just nu känbns det ju bra att jag slapp bli av med pengar för en hype som kom av sig innan den knappt började...
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Dessutom kunde de väl bara lägga in en hänvisningslänk till Firefox på Loopias startsida. Det är bara att ta en sådan som Google AdSense tillhandahåller. Då kan de dessutom tjäna pengar på att stödja Firefox - och kanske köpa lite nya servers för pengarna, vad vet jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan bara hålla med och pusta ut för att jag inte anmälde mig, vilket jag var väldigt nära att göra.
mer robertsson; när du säger att det skulle kunna vara juridiska problem, hur skulle detta kunna strida mot något, det är ju som att ta betalt för banners eller vilken annan annonsform du vill. Känns konstigt att ett så seriöst företag som loopia inte kan sköta detta bättre. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|