FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kör IE som standard men slutkontrollerar de sidor jag gör i FF.
Kollade som hastigast tre kundsidor IE (i olika versioner) ligger på ungefär 93%, FF, Opera och de andra har resten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kör alltid Firefox. Funkar en sida i FF, så funkar den nästan alltid i IE också. Funkar en sida i IE, så är det långt ifrån lika ofta som den funkar i FF.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Firefox till 98%, resten i några enstaka fall då sidorna inte fungerar i FF, t ex min internetbank. Och för att sluttesta en webbsida så den ser ok ut (vilket den gör nästan alltid om den ser ok ut i FF).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag använder:
Firefox till 90% och IE till 9% och Opera till 1% |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
IE. FF för att kolla layouten under utvecklingsarbeten dock.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Kör IE för det mesta och lite FF för att kolla att det fungerar som det ska när jag utvecklar hemsidor.
Använder främst IE då jag är van och tycker det fungerar bra samt att de flesta använder IE fortfarande och jag vill då utveckla i IE. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
När jag surfar:
Firefox så gott som jämt. Ibland Konqueror (mer och mer på senare tid) eller Opera. Om en webbsajt inte skulle fungera i någon av dessa (händer väldigt sällan) så kör jag IE. När jag gör webbsidor: Firefox i första hand med testar även med IE. Konqueror och Opera brukar jag testa med nån gång ibland bara för att se om något allvarligt är pajko. Btw, Firefox förkortas Fx och inte FF. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
För min del är det nog 50/50 numera.
Jag försöker använda FF mer och mer, mest pga. smidigheten med tabbar, men av gammal vana så klickar jag upp IE allt för ofta ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|