FAQ |
Kalender |
![]() |
#231 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hallå! Första inlägget efter att ha läst ett tag. Domäner och hemsidor är ett hyfsat nyvunnet intresse. Har ingen utbildning eller liknande så trixar mest med enkla grejer.
Nog med Off Topic här. En snappning jag gillar är innehav .se som jag kände jag ville bygga nåt på dessutom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |||
|
||||
Nykomling
|
Joina .nu och ideasofthings .com verkar även vara poppis. Ideasofthings använder jag som samlingssida för mina projekt och så vidarebefodrar jag domäner som inte används dit. Finns det nåt tråkigare än att bara parkera domäner?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |||
|
||||
Supermoderator
|
- Tiger.news
- Weed.express
![]() |
![]() |
#235 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
snappat en del riktigt bra .se domäner sista månaden!
kortterminal projektorlampor dockvagnar ägglossningstest matstolar bilreservdelar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Inleder året med:
- Biz.land - Root.solutions - Triple.media Första känns nice. Kommer inte sälja den billigt.
![]() |
![]() |
#237 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns en marknad för dom nya domänändelserna menar du?
Kör du via sedo eller var är bästa handelsplatsen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Om de säljer? Läs här: https://domainnamewire.com/2019/01/0...new-tld-sales/
![]() |
![]() |
#239 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Men den mest framgångsrika handelsplatsen är nog Afternic (GoDaddy) även om jag personligen föredrar Undeveloped.
![]() |
![]() |
#240 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det var inga dåliga belopp det 👍
Måste lägga upp några godbitar till salu och testa själv 🙂 |
|||
![]() |
![]() |