FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
webbhotel.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Vann domänen via auktion och får nu ett mejl att auktionsskaparen flyttat domänen till en ny registrar. Sorgligt nog. Borde inte vara OK men men…dynadot…
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Efter mitt förra inläggs totala misslyckande så har jag lyckats snappa några godingar ändå:
clients.reviews dvdr.us gps.gg sip.je (sip som i signaleringsprotokollet bakom VoIP tänker jag) cdwg.net dickies.info transvestite.us sweatersa.com trademay.com bubbletrouble.org Och även några svenska: cajsa.se downs.se oren.se stfu.se xis.se Har även några fler .se/.nu-snapbacks bokade de kommande dagarna som jag verkligen tror kan ha potential att vara gulddomäner. Men vi får se hur det går med dom. Några synpunkter på ovan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det finns 1 788 personer som har Cajsa som tilltalsnamn enligt https://www.scb.se/hitta-statistik/s...rchInput=cajsa så rekommenderar att du når ut direkt till en av dem för ingen av dem hittade min försäljningssida under 10 år. :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
OM du hade ägt den hade den varit helt ok, då ”betterdomains” är tagen i minst tio domänändelser, inklusive .com, .net, .org, co.uk, .co och .xyz. Jag hade inte sålt better.domains för mindre än 10.000 kr.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2022-07-25 klockan 21:52 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
En dedikerad server med 4 ip-adresser och plesk installerat för enkel management. Antar att det blir 10x så lätt att sälja en domän om det faktiskt finns något innehåll på sidan. ci.nu vann jag som sagt på min sista backorder. Riktigt glad över den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tog:
• fin.broker Fin = förkortning för finance. Frasen "finbroker" är tagen i 16 domänändelser. Inte jättebra, men känns som en domän för framtiden.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2022-09-29 klockan 19:28 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tog:
• smart.yoga • afro.dating Frasen "smartyoga" är tagen i 24 domänändelser. "Afrodating" är tagen i 15 ändelser. Riktigt nöjd med den första.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tog:
• rich.house Frasen "richhouse" är tagen i 31 domänändelser. Kommer sätta priset till dryga 30k kr.
![]() |
Svara |
|
|