FAQ |
Kalender |
![]() |
#251 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tog kanada.se nyligen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |||
|
||||
Supermoderator
|
![]() |
![]() |
#253 | |||
|
||||
Medlem
|
loania.se
prakuten.se daytime.se biokvall.se Fetmarkerade är mina personliga favoriter... Fortfarande rätt ny på det här, torskade gbgstad.se och vc.nu trots att jag bokade gbgstad.se på typ 4 olika snapback tjänster. :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |||
|
||||
Flitig postare
|
trav.online
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bluetooth.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |||
|
||||
Flitig postare
|
cdn.guide - blev droppad, så jag registrerade den som komplement till tidigare cdnguide.com .. =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Vill någon ha den ena så kan den eventuellt andra trissa upp priset. Om de är till salu dvs. Jag har sålt ett antal nya gTLD:er till de som har ”.com-versionen”.
![]() |
![]() |
#258 | |||
|
||||
Nykomling
|
Blev glatt överraskad när jag köpte ett domännamn som hade flera facebook-like och länkar från några svenska universitet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Snappade:
- Neo.bio
![]() |
![]() |
#260 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har precis börjar försöka rycka domäner. Vilka sidor kan göra svenska snapbacks?
Just nu kör jag bara Egensajt och ska försöka mig på Rymdweb, Indukon och Weblovers. Senast redigerad av Skrivnisse den 2019-03-27 klockan 15:51 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|