| FAQ | 
| Kalender | 
|  | 
|  2014-10-17, 13:27 | #1 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Ett tillägg: Sedo accepterar Centralnics sub-domäner sedan 2013. Ett av de senare tillskotten ropade de in på auktion: http://domainnamewire.com/2013/09/26...m-coming-soon/ 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-10-17, 14:52 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | 

Om man tillåts skämta så kanske jag kan börja sälja subdomäner på min .se.com.se med bra förtjänst om några år för då ska den lanseras som den nyaste svenska domänen.    | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-10-17, 15:03 | #3 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | Citat: 
  jag köper com om det går bra 
				__________________ Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-10-17, 15:09 | #4 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | ||||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-10-17, 15:04 | #5 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

Idag lanseras *.com.se.com.se. se under denna kostar $10 000 resten $5.

__________________ Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-10-17, 15:38 | #6 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Hahaha! Den oändliga inkomstmodellen har sett dagens ljus!

__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-10-17, 16:00 | #7 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | ||||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-10-17, 16:17 | #8 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Usch jag blir ur

__________________ För dig som söker en domän att köpa | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-10-17, 15:38 | #9 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | 

Jag vill registrera bara "." (punkt) Kan de inte släppa den fri?? :: :-)
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-10-18, 10:32 | #10 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

Jag kan sälja subdomäner under www.a.se för 1 000 kr/år + moms om någon är intresserad :P

__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |