FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Hur kommer du att rösta i riksdagsvalet 2014 | |||
Vänsterpartiet (V) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 5.48% |
Miljöpartiet (MP) |
9 | 6.16% |
Socialdemokraterna (S) |
18 | 12.33% |
Centerpartiet (C) |
8 | 5.48% |
Folkpartiet (FP) |
4 | 2.74% |
Kristdemokraterna (KD) |
6 | 4.11% |
Moderaterna (M) |
49 | 33.56% |
Sverigedemokraterna (SD) |
38 | 26.03% |
Feministiskt initiativ (F!) |
1 | 0.68% |
Piratpartiet (PP) |
5 | 3.42% |
Antal röster: 146. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Patrik, detsamma gäller för dig som för tartar. Helt oavsett vad du tycker, så måste jag be dig att i den här tråden avstå ifrån ditt vanliga raljerande om att vänsterväljare är boskap. Ta det i en annan tråd, där inte någon omröstning pågår.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Fördelen med fördomar är att de ofta stämmer
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Läs t.ex: http://www.aftonbladet.se/ledare/led...cle19466645.ab |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
För mig är den riktigt stora skillnaden mellan höger och vänster att högerblocket är för individens frihet och självbestämmande medan vänstern minsann vet bäst och ska bestämma hur alla andra ska leva.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nä förresten, orkar inte snacka politik... Arbetslösheten lär skena vilka som än styr, punkt.
Senast redigerad av Jimmit den 2014-09-09 klockan 17:41 Anledning: Opolitisk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Ja det fattar en normal person med lite IQ att längre fram att det inte kommer finnas jobb i framtiden för alla. Inte med ökad befolkning och mer och mer automatisering av datorer och robotar.
Industri och produktion minskar i fysiska jobb, även om det kommer finnas viss tillväxt inom tjänster närmaste åren framåt. Fast är väl då man inte ska rösta på S utan rädda sig egen framtid och byggt upp eget kapital, för varför ska fåtal jobba o försörja andra bara. Folk är så korkade och tror staten ska lösa alla problem hela tiden, eller andra ska betala för en. Och nej behöver inte bli så farligt med högre arbetslöshet om man ställer om, men banken kan inte äga ditt boende då. Skulder o lån kommer inte funka. Folk kan även börja med egen produktion etc, i princip tror jag Sverige kan bli helt självförsörjande på mat produktion. Just nu finns inga bönder kvar i Sverige för inte lönsamt, handlar inte om överleva där. Men folk kan få räkna med sämre välfärd om man inte betalar för sig själv. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för du håller samtalet på en bra nivå och kallar mig korkad. Vill inte samhället ska vara helt nermonterat redan när vi väl når den tiden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag fattar inte hur någon av partierna ska kunna få ihop det så jag vet inte alls hur jag kommer att rösta än.
Högerns låga skatter med flyktingmottagande som kommer att gå åt skogen snart. Vänstern som inte kan samarbeta, räknar F! dit. SD som står för nått som är jättelångt från mina värderingar. Blir nog sista sekundenröstning för min del. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Att rösta på ett pytteparti kan nog vara lite spännande. Det finns ju alltid en liten chans att just det partiet blir störst i riksdagen 50 år senare. Då snackar vi om att INTE ha kastat bort sin röst. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|