FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan ju tillägga att det är min tolkning av SD. Jag är ingen expert så det behöver inte vara som jag skriver givetvis!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nej jag är seriös, USA kan inte klaga om andra länder går in och dödar folk i USA. Ser man hur många dom själva döda i andra länder även många oskyldiga så ska dom inte gnälla om folk faktiskt slår tillbaka.
Det är rättvist om något. Inte så USA har mer rätt kränka andra länder med drönare och avrätta folk än andra länder har rätt göra samma sak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ett semi-brun-blått Europa har vi nu...
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Man ska inte blanda ihop det pakistanska folket (som givetvis är emot drönarmorden) med regeringen. Även i Yemen, Waziristan, Afrika används dem. Ungefär 80 länder har nu drönare, vill jag minnas. Skulle pakistan få för sig att öht flyga en drönare ovanför europeiskt/usa luftrum, så skulle den skjutas ner innan någon hunnit komma till skada. Nästa steg är drönare för inrikesbruk i USA Och ja, i praktiken så har USA mer eller mindre ensamrätt till detta. Var någonstans menar du att "rättvisa" skulle spela in i realpolitiken? Något naivt att tro det, med tanke på att det aldrig någonsin brukar spela in vad du eller jag tycker är "rättvist". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Administratör
|
Front National har fler MEPs än hela Sverige. Det är verkligen bra för EU-förtroendet
![]()
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |