FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Valde nyligen att publicera en skrivelse jag satt ihop, som jag kan tänka mig att en och annan entreprenör på wn bör vara medveten om.
http://www.internetsweden.se/min-bil...enaste-10-aren |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
I vilken grad har du faktiska belägg för dina pastaenden här? Jag vet egentligen ingenting om det mesta du skrivit om, men vad jag fick upp ögonen för var bantningspillerna.
Om du pratar om vad jag gissar pa att du pratar om sa är dessa mig veterligen varken brottsliga eller sammankopplade med organiserad brottslighet. Är stort i stora delar av världen fortfarande och har ingenting med brottslingar att göra. Senast redigerad av TheCheesePolice den 2014-05-19 klockan 13:14 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
Därför svarar jag generellt: att om i Sverige otillåtna substanser säljs till svenska konsumenter, så är det brottsligt. Vad gäller kopplingar till GOB, så avser jag inte redogöra för det överhuvudtaget. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill bara skriva... Väl gjort! Kul att se någon sammanfatta problemen på internet. Det kan ge grund för att fler inser allvaret och kanske inte går på de olika bedrägerierna!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mycket bra skrivelse och tack för att du skriver och publicerar Peter.
Vänligen låg detta ligga uppe och radera inte det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Grymt jobb som vanligt! Tack för att du orkar!
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|