FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej. Vad rekommenderar ni för ett snabbt webbhotell i Sverige?
Har kört med lite olika och är ute efter en snabb. Kollade in wpengine.com men som sagt, vill gärna ha en svensk. Har redan flera domännamn hos loopia så det vore smidigt att ha hos dom men jag vet inte hur snabba dom är egentligen. Lite tips vore välkommet. Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Loopia har enligt min egen erfarenhet blivit betydligt bättre de senaste åren och är helt klart ett av de bästa svenska webbhotellen idag. City Network och Oderland kan också vara värda att titta på.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
City network är snabba och prisvärda! Crystone är också bra om man hamnar på en bra server.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
City network var hyffsat snabba men inte speciellt stabila enligt mig.
"Blev ett fel" på mitt konto så min hemsida försvann.. Denna hemsidan låg visserligen på is så kollade inte den mer än en gång i månaden kanske. Men fortsatte betala för den. Dock försvann alla databaser och filer osv. Sen när jag ringde så sade de att det blivit ett fel i deras system och att de nu skulle ha åtgärdat detta. Men eftersom jag ringde två veckor senare än det skedde kunde de inte återställa ett skit. Hade ju jobbat med artiklar, recensioner osv. i minst ett halvår medan jag var aktiv på sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Precis man lär sig av sina misstag helt enkelt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
http://www.webhosting-benchmark.com/rank här kan du se hur bra webbhotellen är egentligen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men det är som du säger att visst man kan inte lita på alla siffror men det ger i alla fall ett hum om att de inte bara är Citynetwork/Binero/Loopia/ man ska kolla på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Snurrar de där testerna i shared miljön för att ge relevant bild eller egen vps/etc?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|