FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Diskussionen har förekommit tidigare och det finns olika åsikter och det kommer aldrig att ändras. Vissa här är domänmonster och varför skulle de ändra sig, jag kommer ju inte att ändra min åsikt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag får själv en massa förfrågningar på domännamn som jag inte vill sälja för under 50k, vilket köparen ofta tycker är "ocker". Visst, jag anser inte domänen vara värd 50k idag, men jag, liksom många andra har nog en investeringshorisont på 5, 10, ja ibland 20 år. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-11-11 klockan 21:44 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om .SE inte vill att tillväxten stagnerar för mycket eller till och med avtar borde det dröja minst 5 år innan man inflationsanpassar kostnaden... https://www.iis.se/domaner/statistik/tillvaxt/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-11-12 klockan 08:37 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag tycker snarare de är billiga. Bara för att du kan köpa ett domännamn under en annan toppdomän betyder inte det att priset på svenska domäner högt.
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|