FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och bara för att tala klarspråk - du talar förstås om Atomia? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vet inte, men det känns som att Crystone medvetet har allmänt sega server för att man ska köpa en VPS.
Just nu ligger vår sida helt nere. Det har varit strul från dag 1. Orkar inte mer... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
MVH Crystone marknad |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har suttit i 47 minuter i telefon just nu, ingen svarar på supporten. Ingen svarar på chatten, är det ens lönt att maila?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
1h 43m var min längsta väntetid på telefon en vanlig vardag. Att maila funkar, iaf för mig. Svarstiden är inte den bästa med 1-4 dagar för att få svar. Att ringa tidigt på morgonen under arbetsdagar funkar galant. Det är lite som att ringa till gamla Agda och Egon 87 år, som sitter i fikat och blir lite irriterad på varför någon ringer mitt i fikat. Men betydligt kortare väntetid per telefon. Det är iaf min erfarenhet med Crystone. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag registrerade igår ett webbhotell för att lägga upp en enkel asp.net site.
Problemet är att jag inte kan hitta på någon databas, och jag får heller inte skapa en ny databas för det "finns inget allokerat diskutrymme för databaser". Jag hittar heller inte på någonstans för att allokera diskutrymme till detta, och om man var tvungen att göra det först borde det väl finnas guider för att göra det? Supporten ska vara öppen 24/7/365 enligt dem, men i telefonsvararen får man till svar: "Våra öppettider är Mån-Fre 8-18"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Aldrig vart med om något liknande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
MVH Crystone marknad |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Eftersom det är väldigt svårt att få svar via Crystones kundtjänst provar jag här... Jag behöver epp-kod för två domäner som jag vill flytta till ett annat webbhotell.
![]() |
Svara |
|
|