FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ett flertal stora projekt på gång och känner att jag har förtroende för Jens och Inleed att de faktiskt kommer att klara av att växa och att det kommer att gå bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hoppas att det är så att du placerar stora projekt där för att du har förtroende och inte för att det kostar 1 kr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man kan inte förvänta sig något för 1:-, dock är det ju bra sätt att göra en utvärdering.
Är ju ren marknadsföring inget annat, och marknadsföring handlar ju om få ut så mycket som möjligt till billigaste kostnad. Sedan om man har kritisk sida där man förlorar massor med pengar vid nertid så är man bara korkad om man lägger det på shared hosting alls. Krävs inte så stora kunskaper i matte för beräkna värdet på nertid vs upptid och kostnad för högre SLA. Sedan är det alltid en övervägning, idag vill kunderna betala så lågt pris som möjligt och få webbhotellet serverat på guld i driftsäkerhet. Det är inget som går ihop matematiskt oftast. Det går men orkar inte skriva en uppsatts om det ![]() För små webbhotell är kunderna viktiga, stora webbhotell kan skita i kunderna. Dom stora webbhotell har dock väldigt bra förmåga suga väldigt mycket kuk när en kund skriver på forum eller i någon tidning. Känns nästan som dom har en anställd ibland bara det. Av egen erfarenhet så är dom bra på suga o slicka röv dom stora, men dom verkar inte bli bättre under åren eller lösa sina problem riktigt. Men kanske billigare för dom hora offentligt än fixa grundproblemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Absolut är det så, det är en start plats och en man väljer att ha tilit till. Sedan om en sak faktiskt blir större så får man ju anpassa sig efter det och vi alla vet ju att varför man har sådana här kampanjer är ju för att få kunder.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Man får väl vad man betalar för, enligt pingdom har dom sämre uptime än min laptop.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Inleed är sannolikt Sveriges snabbaste webbhotell för PHP-sajter. Mycket bra support också. Tyvärr så hade jag problem med min mail där, IP-adressen verkade vara blacklistad hos många och mail kom ofta inte fram.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Down 69 times December: 97.94% Down 75 times Januari: 99.25% Down 138 times Februari: 99.83% Down 25 times Februari har nog varit deras bästa månad på länge ^^ Men om man kollar på deras priser så får man ju exakt vad man betalar för och det är ett bra budget alternativ för dom som inte vill lägga för mycket pengar och inte bryr sig om sidan eller servrarna är nere flera gånger per månad, lite som PRQ var förr, billigt som fan men kvaliten vetefan! Bör också påpekas att jag älskade PRQ när anakata drev det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag hostar många av mina "money-sites" hos Inleed och är mycket nöjd.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|