FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vill börja med att tacka alla för feedbacken, speciellt ConnyWesth och tartareandesire som hade många intressanta åsikter. Jag försöker ta till mig all feedback, bearbeta den med mina egna tankar och åsikter och sedan få ut ett så bra resultat som möjligt.
Jag har bytt ut kryssen i punktlistan mot orangea check-bockar. Jag tror inte folk missuppfattar bockarna som något dåligt (som kryssen) bara för de är orangea och nästan röda. Kryssen när man hovrar över bilderna är utbytta till förstorningsglas som många föreslog. Jag håller med om att det ser bättre ut med förstorningsglas och att kryssen kan missuppfattas som en error eller något dåligt. Har skrivit om länkarna med stora bokstäver i menyn. Kryssen i menyn låter jag dock vara kvar som avskiljare, jag tror inte det var just kryssen i menyn som kritiken riktade sig mot, eller har jag fel? Simply Delicious är i nuläget inget företag utan bara ett portfolio som visar upp mina verk och samtidigt förhoppningsvis kan ragga några kunder. Min kundkrets är mest lokala småföretag eller vänner. Angående punkterna ConnyWest påpekade som att göra mig unik, förklara mer vem jag är och vad jag gör, det håller jag med till 100%. Men jag tror att jag kommer gräva mig djupare in i de delarna när/om jag utvecklar Simply Delicious till ett företag och nu i början bara ha en snygg sida som jag kan visa vänner/lokala företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Grafikmässigt gillar jag det, väldigt stilrent och behagligt för ögonen. Hade använt någon mjukare nyans av röd på hovern i logotypen, upplever den som den klassiska skrikröda i MS Paint.
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|