FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag kan säga direkt att vi INTE ger ut någon data som användare lagt in. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Administratör
|
Fick mail att det är WINCHER.com som gäller framöver och nu kostar det 4 euro per domän (7 keywords). 0.5 euro extra per keyword om man vill ha mer än 7 keywords.
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Måste säga att jag är mycket positivt överaskad av Wincher.
Jag gillade aldrig Gserp 2.0. Wincher är väldigt avskalad och foksuerar på just det som jag använde gserp till förr, att hålla koll på rankingen av sökord. Väldigt lätt att komma igång, tydligt och enkelt interface och inget krångel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Administratör
|
Ja felet är ju bara priset. 4 euro för det man fick med i gserp vore ju ok. Reklamen på gserp index "Scalable 1 or 1000 domains" skulle innebära 36 000 sek i månaden.
36 000 sek är väl kanske vad det skulle kosta att ta fram en kopia på det kritiska i tjänsten via rent a coder. Jag var redan lite sugen på det.
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hmm, ja det kanske inte är något för att lägga upp tisentals domäner på.
Jag kör mina viktigaste sajter på MOZ.com idag och betalar 199 dollar i månaden (med 50 dollars rabatt, ordinarie pris 249). MOZ.com är ju extemt kompetent, men för några av sajterna kanske det hade räckt med Wincher. I början jobbar jag alltid mer aktivt med MOZ men när sajten väl är uppe och rullar är det mest intressant att hålla koll på rankingen för att identifiera större förändringar... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan bara hålla med, bra första intryck men mycket talar för att jag avslutar kontot när min 30-dagars testperiod är över p.g.a. priset.
Man blir lite sugen på att starta en konkurrent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kim är en duktig kodare med bra idéer. Men service och businessminded är han inte. Ska man betala för en service tycker jag man kan begära bra bemötande och service. Kanske http://www.semrush.com/se/ blir mitt nya val. Betydligt fler funktioner och ett hyfsat pris. Trist för jag gillar gserp och hade gärna betalat en slant för det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick ett mail idag mer information att de ändrat sin prismodell.
1) The first domain will be priced at 6€/month 2) Every extra domain will only be priced at 2€/month 3) No pricing at all for extra keywords - meaning no keyword limitations! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lite annan prisbild nu vilket betyder att det också blir lite mer intressant.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
|
||