FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Det räcker med att lägga in startsidan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ju sidor som går in djupare på saker, t.ex. om man skulle ha en guide om Sverige..
Ifall man har sidor som handlar om delar av sverige, t.ex skåne, stockholm, göteborg osv.. Dom sidorna rankar ju på andra sökord.. Räcker det att man då lägger in sverige.se eller måste man lägga in sverige.se/skåne? för att se vart i serpen man ligger på nyckelordet skåne, eller ordnar gserp så att genom domänen sverige.se så läggs alla sidor till också? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Edit: Missade att Legenz svarade före. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Jag har kollat vad jag får för placeringar hos er jämfört med om jag ber kompisar (från olika delar av Sverige / och de som aldrig varit inne på min sida) kolla var jag ligger. Enligt alla dem och mig själv ligger jag 1a på ett sökord, medan gserp.com (konto) säger att jag ligger på placering nummer 3. Samma sak har jag uppmärksammat på många andra sökord och ibland är jag 100+ (länge) medan jag upptäckt mig själv på startsidan ett tag. Är det bara jag? Är det något som beror på betan? Tacksam för svar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Bad en kompis nyligen kolla från sin arbetsdator. Och det var en site om något han eller hans företag inte alls sysslar med. Så tror inte det påverkar resultatet. Kan det vara att gserp inte hunnit med bara?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://www.whatsmyserp.com/serpcheck.php |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Medlem
|
Någon annan här som haft problem senaste två dagarna? Positionerna i gserp har antingen visat sig vara felaktiga på ett par siffror - har prövat att söka på google utloggad från google-kontot och från olika datorer hos vänner m.m för att stämma av mot gserp, och då har de legat bättre till än vad gserp hävdar. Dessutom så har inte positionerna uppdaterats öht senaste två dagarna. :-/
Jag har förvisso inte så står erfarenhet av gserp, det kanske inte är något fel? Men jag anar ugglor i smeten. Senast redigerad av leonard den 2013-05-29 klockan 15:46 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har inte heller sett något sedan den 27 maj.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |