FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Medlem
|
Har dem inte upptäckt detta själv eller? Finns det någon annan tjänst som erbjuder samma funktionalitet lika simpelt? Dom har inte skrivit något meddelande någonstans på hemsidan heller, lite dåligt kan jag tycka. En sådan superb tjänst hade varit ännu mer super ifall de snabbt gick ut med information vid driftstörningar och att de åtminstone var medvetna om dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Är det så att de inte ens märkt det själva är det ju ännu värre. Då har man ju i så fall inte den minsta kollen på sina grejer. Ska de kunna ta betalt för tjänsten i framtiden krävs det verkligen en uppryckning. Jag skickade också ett mail vid niotiden i morse, men jag har inte fått något svar ännu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fortfarande ingen respons och ingen data...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Sådär ja! Nu verkar jag ha fått in senaste datan igen iaf.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Gserp är igång igen. Vi hade problem med trackingen och det har varit stressigt i några dagar.
De som mailat om problemet bör ha fått svar! Tack till alla er! Och till er som bara gnäller vill jag upplysa om att gserp är gratis och i beta. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Jag fock dock aldrig svar på mitt mail, men skit samma. Jag tycker det är en väldigt bra tjänst och jag kan nog tänka mig att betala för den i framtiden. När planerar ni att vara ur beta? Sedan skulle jag vilja göra en feature request. Jag skulle vilja ha lite bättre möjligheter för filtrering av nyckelorden för en domän i grafen. Det blir väldigt plottrigt när man har många nyckelord. En toggle för on/off på alla och att filtreringen sparas till nästa gång man loggar in på sidan. Det hade även varit bra om man kunde spara flera egendefinierade filter och växla mellan dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag saknar privacy policy/sekretesspolicy vilket är ett måste enligt mig. Jag måste få veta vad som händer med den data jag och andra ger er. Säljs den vidare? Ges aldrig ut till tredje part?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|