FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Well.. en sak är säker .. på vissa av mina bloggar har faktiskt sökmotortrafiken ökat minst 10% redan på kort tid tack vare bing =) så ser lovande ut. Vet ej hur det fungerar i Bing seomässigt, men kanske inte ritkigt lika hård konkurens där bland serpen heller?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Legat 1# på Bing i serpen på många sidor utan att det gett ett smack. Min egen erfarenhet...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
kanske bättre inom porrbranchen då antar jag
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
he he det har jag ingen anning om, men det har varit dating sidor...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Citat:
Dock är det både intressant och trevligt att du knullis har annorlunda, dvs positiva erfarenheter. Jag skulle personligen vilja att Bing och andra uppstickare (som Duckduckgo etc) tog större marknadsandelar. En ensam herre på täppan kan väl knappast vara bra i längden.
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
http://gs.statcounter.com/#search_en...-201107-201207 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nikke Lindqvist,
Ok. Enligt denna har alltså Bing och Yahoo! endast 3% vardera och det verkar inte öka, snarare tvärtom.
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Riktigt så stor dominans känner jag mig skapligt säker på att Google inte har.
StatCounter må vara korrekt, men det är nog olika för olika marknader och olika målgrupper. Ja... som bekant, det är en ren vetenskap det där!! Bäst är ju om man bara har mjukvara som tar hand om allt. Då slipper man hålla på och kolla så mycket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
MrBob,
Jag tror inte heller dominansen är så stor... Räknar man samman medelvärdet av samtliga mätningar (beträffande användandet av sökmotorer), hamnar väl Bing på 5-7%. Ungefär. Yahoo! på något liknande, eller lite mindre. Låter rimligt tycker jag?!
![]() |
Svara |
|
|