FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Japp. Han som står på hyreskontraktet där har tydligen finskt pass om jag förstått det rätt men jag orkade inte läsa in mig särskilt mycket..
http://www.florianpoullin.fr/sites/f...nvestigate.pdf Senast redigerad av Erik Stenman den 2012-01-21 klockan 00:04 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
"Dotcom, a dual citizen of Finland and Germany"
http://www.nzherald.co.nz/nz/news/ar...ectid=10780142 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Oj, ingen dålig villa. Har han tjänat sin förmögenhet på Megaupload eller någonting annat? Registreringsskyltarna på bilarna ger en tydlig vink om att han måste vara nyrik, så jag utgår ifrån att det inte är ärvda pengar. Så vad är hans story?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Blir nog lite svårt att hävda att tjänsten inte drivits i kommersiellt syfte där
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Visar hur bred korruption det är i världen, rätt intressant att USA kan gripa folk som inte är amerikanska medborgare ens som inte ens bor eller finns i landet.
Sedan är det ju användarna själva som laddar upp matrialet på den sidan, som vanligt är det alltid någon annan som begått något brott. Inte personen som har begått det. Idag finns inget lag kvar, utan länderna styrs av privata maffian. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
USA är ju en av dom största kriminella med, dom är expert på sno pengar från folks konton.
Undra hur många miljarder USA snor från folk genom använda ord som terrorist eller fildelning och bara stoppar pengarna i egen ficka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns ju något som heter medverkan till brott.
Kolla in t.ex. Pirate Bay på topplistorna och se hur mycket som är lagligt, så är det varje dag utan att någon ansvarig gör något. Självklart ska man stänga ned sådana sidor, förstår inte hur man ens kan försöka argumentera för att det skulle vara okej. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sen tycker jag vi stänger ner youtube samt facebook då båda har bilder och videon som är skyddade av upphovsrättslagen. Sen måste vi väl ändå också se till att de stänger ner google också, de har garanterat en hel drös med texter och bilder i google docs som någon annan äger och som man kan dela med alla, för att inte ens nämna att de har ett verktyg för att hitta stöldgods i form av en sökmotor! Det finns absolut något som är medverkan till brott, sen är det en fin gräns vart man ska sätta den. Att hålla personer ansvarig för hosting och sökning är bara rent av idiotiskt och kommer pga tryck från stora företag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|