FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Läst på idg.se att "Merkurius är retrograd just nu". Kollade på nätet och se, det kanske är orsaken.
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag fick ett mail nu
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Administratör
|
Fick precis nyss också 2 stycken. Dom var från igår på förmiddagen.
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Högst upp på DN:
http://www.dn.se/ekonomi/totalstopp-...ort-webbhotell |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Medlem
|
Passande bild dn valt på artikeln under.. Måste vara en loopia kund?
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=b57201195402Pb60f |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Administratör
|
Viktig information
Vi har under de senaste dagarna upplevt nedsatt kapacitet och avbrott på vår e-posttjänst för vissa av våra mailkonton, däriblant ert. Felet är nu åtgärdat och e-posttjänsten fungerar igen, men vi är tyvärr tvungna att återställa en backup för mailen i ert mailkonto. Därför finns det som ni ser ingen gammal e-post i er inkorg just nu. Vi jobbar för fullt med återställningen och hoppas kunna leverera den till er inkorg så snart som möjligt. Vi beklagar verkligen det inträffade och ska så fort detta är över se över och förbättra vårt system för att undvika att det händer igen! Med vänlig hälsning Loopia AB
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Administratör
|
Känns som man fortfarande saknar massor av mail även om det kommit endel gamla under natten.
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har ett antal ganska stora företagskunder som använder främst mail i sitt dagliga arbete. Jag kan säga att dessa 3 dagarna har varit helvetiska för mig, då de inte kunnat nå sina mailkorgar hos Loopia. Just nu överväger de att flytta hosting till ett annat bolag och är relativt uppretade - deras mailkorgar gapar tomma nu. Jag hoppas Loopia gör något nu för sina kunder annars kommer de nog att mista en del.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|