FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi har därför lagt till www.facebook.com/loopia som ytterligare en kanal för detta. Gällande e-posten så fortsätter vi att jobba för fullt med den del vi lokaliserat felet till. I dagsläget kan vi dock inte säga när det kommer vara löst. /Jimmie Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Kan ansluta nu men inkorgen är tom, blir spännande detta. Får hoppas att den inte är tom på riktigt.
__________________
Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - Bilverkstad - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hur svårt ska det vara att fixa? Vad som nu är fel? Jimmie Eriksson på Loopia, får vi som kunder ersättning för detta om det har tagit skada för oss och våra kunder? För jag tänker, nu ska vi betala en årsfaktura med snart förfallo, frågan är om man vill betala när det är såååå dålig uppdatering, jag förstår att fel kan ske, men bättre uppdateringar? Ni uppdaterar ju i princip med samma text, inget nytt direkt som får mig att hoppa till och skrika wow, snart är det klart.. Senast redigerad av MKÖ den 2011-12-07 klockan 17:11 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Ville skriva rätt bara, men kom mitt i ett kundmöte. Vi har haft vår interna mail genom Loopia i ca 5 år, men det blir bara mer och mer strul med mailen. Efter nära 3 dygn har vi bytt leverantör och pekat om. Jag tror de flesta som driver affärsmässig verksamhet där e-post är a och o inte klarar så här långt avbrott. Som sagt, det har varit ett löpande problem med dem och framförallt i år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Kul att alla som skickar meningslösa mail om sin mail sänker supporten totalt nu för oss som har riktiga ärenden hos Loopia ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-12-07 klockan 17:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Att supporten går på knäna beror ju till stor del på deras bristfälliga information.
En uppskattad tid till sina betalande kunder är det minsta man kan begära. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
http://www.wn.se/t1041662.html
http://www.wn.se/t22236.html http://www.wn.se/t17455.html http://www.wn.se/t1050968.html http://www.wn.se/t1049017.html http://www.wn.se/t1051055.html http://www.wn.se/t1040130.html http://www.wn.se/t37522.html http://www.wn.se/t25053.html http://www.wn.se/t1039651.html http://www.wn.se/t32839.html http://www.wn.se/t12282.html http://www.wn.se/t8937.html Att det fortfarande finns människor som har affärskritiska system hos Loopia övergår allt rimligt förstånd. Att dessutom förvänta sig ersättning tyder på IQ långt under en fiskmås. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Klicka på länkarna jag postade. Om man anlitar ett webbhotell som har som tradition att drabbas av upprepade, stora och långa driftavbrott kanske man bör överväga att skaffa en förmyndare som kan ta beslut åt en, istället för att förvänta sig ersättning för driftavbrott.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|