FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Jag har hotell hos ett par olika företag och det som funkat bäst hittills och verkar ha kunnig support är Surftown.. Snabba svar och dom svarar på flera frågor i samma mail. Snabba svarstider och mycket datamängd/plats för priset. |
||
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Citynetwork valde jag för samtliga .SE-domäner, då de har en kontrollpanel som är lättnavigerad och känns "lätt" för webbläsaren. Dessutom verkar de också vara de som hakar på alla kampanjer gentemot Binero, Lopia osv. |
||
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#47 | ||
|
|||
Nykomling
|
hmm kusligt att höra från någon som är "tekniskt" ansvarig över ens migrering ;-)
Har fått typ en miljon temp sökvägar att kolla och självklart så kan ju inte allt fungera. Inget konstigt med det egentligen men svaren från supporten är lite ... hmm Binero >> "Den verkar använda serverside includes (shtml) och det finns endast stöd för på windowssidan i dagsläget och om SSI används måste webbplatsen bytas till en windowsbaserad." Binero nästa mail >> Angående SSI så var det mitt fel - jag glömde helt bort att vi klivit över på Apache numer (där fungerar det bra). Tidigare hade vi en Litespeedversion som inte stödjer SSI. Det som fattades på den siten var att lägga index.shtml som DirectoryIndex i .htaccess (vilket jag gjort nu). Är det något annat som inte fungerar som det ska nu? Jag >> Allt fungerar förutom att jag är rädd ;-) |
||
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skulle välja CN alla gånger över Binero. Mycket på grund av att de har en alldeles förträfflig support som verkar ha gått kurs på telecoaching eller liknande. Nu har jag lagt allt på Dreamhost, men hade jag inte gjort det så hade nog valet blivit Citynetwork.
|
||
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag sa upp mitt binero 1.0 abonnemang då det tog för långt tid och köpt mig ett 2.0 system för 120:- för ett helt år i företagsabonnemang.
Det var bra pris byta under deras sommar erbjudanden och man fick ett 2.0 system automatiskt. Hade också strul med e-post adresserna som tusan i 1.0. Det löste sig när man gick till binero 2.0 och sedan valde man köra på deras SSL anslutning. Deras vanliga pop, imp är dåliga typ pop.domännamnet.tld Jag upplever då inga problem alls med binero, men det är nog för man ligger på för bra server ![]() |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|