FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min personal har tillgång till kranvatten. När vi får besök så finns det sällan annat än snabbkaffe att bjuda på.
Nu tänkte jag ändra på det. Quill säljer en del saker, men de har svindyra priser på den typen av varor. Det blir i princip billigare att köpa Coca Cola på Statoil i så fall. Min fråga är alltså vart man bäst handlar frukt, dricka, mm till personalen? Någon som har tips? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vilket område rör det sig om?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad sägs om Coop Forum eller Ica Maxi i Arninge? Om det du köper är avdragsgillt så är det avdragsgillt i princip oavsett var du handlat det. Ingen revisor har i alla fall reagerat på mina kvitton från Coop etc.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Martin Olsson och dylika, om du vill köpa stora mängder på samma gång.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag började beställa mat via webben privat för ca ett år sedan. Och man vänjer sig snabbt. Nu förstår jag inte hur jag tidigare orkade springa runt i matbutiker dag ut och dag in. Det verkar ju helt galet att behöva göra det. Det känns idag lika onaturligt för mig som att gå till bäcken för att hämta vatten. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
har själv testat minmatbutik.com några ggr, inga som helst fel på det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Ett större problem är ju att vissa produkter tar slut då och då (ekologiskt / krav + säsongsbetonade varor). Sen kanske man väljer en annan frukt eller grönsak ifall de inte ser så kul ut. Man kommer hur som helst alltid till val som är omöjliga att göra när man beställer på nätet, vilket är ganska värdelöst när det gäller mat imho.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-10-24 klockan 14:03 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||