FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Tycker du det är dags för en förbättring i WN`s Köp&Sälj? | |||
Nej, är nöjd, ändra inget! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 23.17% |
Ja, En förbättring av något slag behövs verkligen! |
51 | 62.20% |
Neutral! |
12 | 14.63% |
Antal röster: 82. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mmm jaa men det jag menar med premium är bara en domän värd över 5000kr ens . Och jag menar att jag inte tycker det ska behöva finnas någon gräns på vad man kan sälja här på WN och vad inte. Man ska inte behöva känna att folket på forumet är för oseriöst för att ens presentera dem en domän för 5000+ kr . trots allt är det ju ändå så att de flesta svenska webmasters som handlar med domäner fram och tillbaka också har ett WN konto.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Redan nu ser man attityden "Wn är inte rätt ställe för premiumdomäner" Jag fattar bara inte varför det ska behöva vara så... När det finns seriösa köpare men pengar här på forumet också. Jag tex själv är beredd att betala upp till 20-40.000 kr för rätt domäner (inom vissa kategorier som jag letar efter just nu), men folk som sitter på dem vågar inte ens lista dem till salu på wn för blir så mycket snack. Kul att se så många röstat, fortsätt rösta. Vore kul också att se ägarna på wn i denna tråd, kommer förbättringar ske? eller ska de va kvar som det är? Senast redigerad av knullis den 2011-07-25 klockan 15:23 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men jag har inte sagt något om att inte tillåta det. Det borde ju vara upp till säljaren om de vill sälja eller inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm finns det andra köp & sälj hemsidor åt Webmasters? Isåfall kan man ju ta och jämföra lite.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är jag övertygad om att det inte alls stämmer. Premiumdomäner har som sagt var i princip aldrig (exempel någon?) sålts via WN och skulle sådana dyka upp igen är jag lika övertygad om att antalet "onödiga kommentarer" skulle vara mycket lågt i förhållande till vissa andra försäljningar. Det är dock sällan sådana säljs och när de säljs väljer man lika sällan ett öppet forum till detta.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-07-25 klockan 16:20 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja,
Om man tycker att någon är en idiot som vill ha 50 tkr för domänen nissesdubbelmacka.se kan man starta en ny tråd i offtopic istället! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om du säljer som hobby skall kostnaderna vara ENBART för hobbyn. Försök förklara för skattemyndigheten att du inte KAN använda datorn/mobilen/internetaccesen privat... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|