FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är vår förbannade plikt att rösta. Så glöm nu inte detta.
Var inte en soffliggande gråsosse utan använd din rättighet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Förhoppningsvis väldigt få iaf. Fast å andra sidan så finns det ju en hel del som röstar rött också så jag har slutat att förvånas över folks dumhet...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tänker inte rösta idag. Och det beror verkligen inte på att jag skulle vara någon "soffliggare". Sosse är jag inte heller
![]() Jag har redan röstat, i höstas! Senast redigerad av StefanW den 2011-05-15 klockan 14:06 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Undrar om du ändrar dig då ![]() Iallafall denna tråd var för att få folk att rösta. Och rösta bör alla göra, det är en rättighet som folk tar för givet och skiter i. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
1. Regionvalet idag har inget med sjukförsäkringen att göra. 2. Problemen med sjukförsäkringen är främst Försäkringskassans hårda tolkning av de politiska direktiven. Förändringen av sjukförsäkringen startades av S och togs över av Alliansen. De stora partierna var och är rörande överens om principen kring sjukförsäkringen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
2. Bara för att man tar över ett sunkigt system så ger det inte en regering fria händer att göra det till ren dynga utan att behöva ta ansvar för det man ställer till med. Två fel gör inte ett rätt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det som snarast borde ändras är Försäkringskassans egna riktlinjer och tolkning som är omänsklig och knappast följer den politiska intentionen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Citat:
Jag gillar hur SVT inte ens kan hålla en valvaka på SVT Play när 1.3 miljoner röstar idag... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|