FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur gör man det?
![]() Går jag in under "Updates" står det att allt är uppdaterat. Går jag in under "Purchases" finns alla apps listade som är köpta/nedladdade med mitt konto. Två har update-knappar (xcode och twitter). Klickar jag på Update ploppar en ruta upp där det står att jag ska logga in med det konto som jag köpte programmen med...! Jag är ju det ![]() Är jag korkad eller är det ett (o)känt fel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tyvärr är det inte en sådan ruta. Såhär ser den ut:
http://imageshack.us/photo/my-images...0517kl153.png/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hmm, det där har jag aldrig sett förut :/ Vet du om det är de senaste versionerna du har? Om du kollar på produktsidan för applikationen? Ska kolla runt lite och se vad jag kan finna ut
![]() Kör du senaste MAC OS X förresten? Alla uppdateringar gjorde som relaterar till MAC OS X/MAC Store? Och bara en till fråga. Du har inte fler konton? Kanske ett för iTunes och en för MAC Store (eller 2 för MAC store etc)? Senast redigerad av Kimppa den 2011-05-17 klockan 19:49 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har alla uppdateringar till Mac OSX osv... Jag har bara ett iTunes/Apple-konto. Samma som används i Mac App Store, iPhone, iTunes osv. Bara ett konto (admin) på min dator. Fått tips om att indexera om Spotlight men det hjälpte inte. Hittade ett annat tips om ett Terminal-kommando men det hjälpte inte heller. Det gällde bara två program, twitter och xcode så jag tog bort och installerade om dom. Lite drygt med xcode då det är 4,6GB stort. Men men, nu har jag ju senaste versionerna så får vi se vad som händer vid nästa update, om jag kan uppdatera eller inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mac, it just works
![]() Skämt åsido så har jag strulat med deras support om att få konto till app store utan koppla kontokort vilket var lönlöst. Hoppas det löser sig bättre för dig än för mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du testa med att logga ut/logga in? Har varit min lösning när e-böcker inte funkat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |