FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har de fått ut versioner till iPhone och android också. Har testat androidklienten en del och jag är inte imponerad. Väldigt jobbigt och ointuitivt gränssnitt och det känns betydligt segare än Spotify och Grooveshark. Men det är ju trotts allt bara veta än så länge så vi får se...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
en fråga, hur är grooveshark appen till iphone enligt er som testat? Deras utbud piskar väl spotify med hästlänged gissar jag? några stora minus?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Idag lanserades WiMP så också för alla i Sverige.
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker det e grymt bra.. Och det fungerar dessutom avsevärt mycket bättre nu, än under betaperioden. Programmet är stabilare, hänger inte sig varannan gång man använder och fungerar framförallt mycket bättre med mitt BT-headset. Sen att man inte betalar för tjänsten är ju alltid ett +
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Administratör
|
Verkar som att det automatiskt kommer dras cash från ens telefonabb. efter 30 dagar. Hittade ingen vettig info om hur betalningen går till på deras sida, så jag testar inte. Jag betalar för Spotify Premium, vilket duger mer än väl åt mig.
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med, ser ingen anledning att betala för bägge. Det som saknas på Spotify (vilket tyvärr är ganska mycket) köper jag.
![]() |
Svara |
|
|