FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har ni tröttnat på att skriva, eller har alla här på WN flytt från Binero nu?
Här är en som fortfarande sitter kvar i båten, men nu börjar vattnet rinna in rejält och börjar på allvar fundera på att hoppa ur nu... Ni som kollat runt, och har koll på vad som finns... Vad rekommenderas för hotell ![]() Jag behöver inget avancerat och super bra, men något som är hyfsat stabilt och säkert till ett okay pris. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Väntar på att kunna logga in så jag kommer åt mina transferkoder. Ska flytta bort alla domäner från Binero nu, . Som tur är har jag inte webbhotell hos dom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det är ju först när du använder deras dns servrar eller webbhosting det blir strul vid crasher osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fick fel när jag försökte aktivera en domän nu. Visas "This is Binero apache-cluster 01" när jag går in. Fantastisk kontrollpanel. Ännu mer fantastiskt att man måste fylla i kontaktuppgifter och kundnummer för supportärende när man är inloggad? Och en CAPTCHA-mekanism, har ni problem med spam från inloggade kunder?
Senast redigerad av Adestro den 2011-03-03 klockan 22:12 Anledning: Förtydligande, ifyllande gällde alltså supportärende |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Och dom borde nog lära sig att lägga javascript i externa filer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Då var det dags igen. Mina siter är nere. Nån mer som har problem?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, det verkar tyvärr så... Suck...
|