FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Flitig postare
|
@Neware:
När manuella beställningar läggs in, är det då möjligt att lägga en beställning tidigare än 45 dagar innan frisläppande? Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Konstaterar att jag också råkat ut för det här.
Jag vill minnas att jag beställde snapback på bokning.se direkt samma dag den blev tillgänglig för beställning i Newares system, dvs 45 dagar innnan för 4000kr+moms. Kontrollerade igår med Niklas att kontokortet skulle aktiveras för snapback, och får höra att NN redan har bokat den manuellt i "storordern". Idag ser jag att de lyckades snappa bokning.se för NN. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är rätt uppenbart att det är kapitalet som pratar hos Neware. Det är rätt fint att ha de första veckorna på sig att kunna välja godbitarna innan allmänheten kan boka.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kommer för övrigt fortsätta lägga beställningar hos Neware, de är trots allt rätt vassa på snapback. Men jag vill vara säker på att jag har fått beställningen när jag lagt den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, kampen mot NN känns inte helt rättvis. Tycker inte .SE borde tillåta sådant utan stänga av ombud som beter sig på det viset.
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan inte alls hålla med dig här. Men visst blir man snopen när ens registrering redan var upptagen av NN.
Registrarerna får väl registrera domäner åt vem de vill egentligen, förutom sig själva. Så de begår ju inget fel. Finns ju andra snap-registrarer som enbart reggar åt t.ex. ett bolag(få vip kunder). Hoppas att det här var en engångsföreteelse och att man i fortsättningen inte ska behöva dubbelkolla om NN de facto bokat domänen manuellt tidigare. Helt insane success-rate på NEware för tillfället. Senast redigerad av kippex den 2011-02-02 klockan 15:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej niklas,
När kommer ni öppna för beställningar igen? Citat:
|