FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Finns det någon norsk motsvarighet till Binero eller Loopia, alltså "bra" leverantörer för .NO-domäner.
Vet att NameISP har .no, men de tar 375kr/år. Ser gärna att det är ett norskt företag. Har idag domänen hos FastName.no, och de tar 295NOK men jag tänkte hitta billigare. Rekommendationer/Erfarenheter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
jag rekommenderar _INTE_ domeneshop.no, har aldrig varit med om värre och mer otrevlig hantering av kunder. I mitt fall så hade jag skickat in (fax) registrationsformulären för de domäner jag ville ha, väntade dom dagar det skulle ta.. och kollade sen, för att se att dom inte har registrerat en enda av domänerna, jag ringer därför supporten för att fråga vad som hänt, och möts av en massa uppkäftiga kommentarer och total arrogans i förhållande till vad som hade hänt. Detta har hänt 2 gånger av 3 försök. Rekommenderas _INTE_ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej, tittade lite snabbt bara. Ingen som helst erfarenhet av dessa men 130kr/år .NO
http://www.domainnameshop.com "All prices are in SEK and are for customers in Sweden only. Customers in Norway must add 25% VAT. Prices are updated weekly based on current exchange rates." |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|