FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Gserp.se visar endast den PageRank som sidan hade när den lades in i databasen eller då sidans gserp-information senast uppdaterades.
Sidornas gserp-information (pagerank, titel, meta etc) uppdateras några gånger i månaden. Är man otålig kan man uppdatera manuellt via "Uppdatera information"-knappen som finns på sidan för sin domän, dvs knappen på http://www.gserp.se/w/wn.se Obs: Av någon anledning har jag glömt att visa N/A-PageRank. Istället visas PageRank 0 för dessa domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för alla svar!
Att PR aldrig uppdaterats har inte slagit mig innan, men nu när jag läser det så förstår jag att det bör vara det. Vi hamnar ok på flera uttryck, så jag har inte brytt mig jättemycket. Det har dock tidigare varit ett "kvitto" på att man gjort ett relativt bra jobb. Nu får man alltså klara sig utan. ![]() Känns logiskt att detta försvinner eftersom det skapat så mycket konstiga metoder och till och med branscher. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Ber om ursäkt för min otydlighet. Det är såklart IE6 som vi slänger iväg. IE6 har ju ingen vettig lösning opacitet i png-filer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hmm nu verkar det ha hänt saker i alla fall med mina domäner enligt domainz
Va en kass uppdateringar=( En sida gick från PR2 till PR0 Tre sidor gick från PR3 till PR2 ingen ökade i PR aja skitsamma:P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Ja det verkar som det händer saker nu.
Följande finns att läsa på www.googleprupdate.com: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Detta beror mest sannolikt på att domäner kanske ligger mer stabilt, och att det ska mer till för förändring. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi har idag sett en utrullning av ny Toolbar PageRank. Det är ingen liten putt så som setts de senaste månaderna utan en riktigt PR-export.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|