FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag väntar fortfarande på besked när detta kan tänkas vara löst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Aj - det är tanken och funktionaliteten skall förstås vara där. Som jag förstår det inväntas svar från vår leverantör. Håll ut - svar kommer.
tartareandesire - i vårt fall så stämmer det till viss del. Viss funktionalitet är inte där men kommer mycket snart. I gengäld kör vi på en solid plattform som gör att vi kan växa på rätt sätt och erbjuda mycket mer framöver. :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har nu provat City Network under en längre tid - helt ok! Inga större anmärkningar.
Stora nackdelen med CN är supporten! De lovar ringa upp inom några timmar - och har snart väntat i två dygn på deras samtal och jag tror faktiskt inte att de kommer att ringa upp. Därför ringer jag upp och frågar om samma hjälp då får jag istället veta utav en annan medarbetare att "extra support" kostar pengar. I det senaste samtalet dumförklarades så mycket att jag sitter just nu och skäms... Hos Binero fick jag hjälp med ett WP-plugin som påverkade sidan, och detta utan att hosta upp extra slantar. Tack och hej, City Network! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Men när person 1 inte ringer upp och jag tar saken i mina egna händer och ringer upp supporten igen för att istället mötas av att det kostar pengar för "extra support". Vart är förtroendet?? Och, hur kommer det sig att person 1 inte sa att det skulle kosta extra, men det gör person 2? Personalet på supporten är väl inte anställda utav två olika företag? Senast redigerad av Fender den 2011-01-26 klockan 12:15 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om supporten sagt att de ska ringa upp så kan det vara så att de vill dubbelkolla själva vart felet sitter och om det är något som ingår eller inte, det är inte omöjligt att de ringt upp och bett om ursäkt och meddelat att det du vill ha hjälp med inte ingår i avtalet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej Fender! Låter som en olycklig kommunikation. Visst - det finns gränser för vad den fria supporten gör - men är det standardsaker är det självklart något du ska få hjälp med. Jag tar gärna upp det med dem direkt - och du får gärna skicka ett PM till mig om det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Nykomling
|
Flyttade vissa sidor från binero till oderland och kan varmt rekomendera dem, flyter på riktigt bra.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|