FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Driver en webbenkättjänst och skulle behöva byta webhotell för att kunna skicka större antal mail per dag och timme. Binero som jag kör idag (och dessutom är för instabil) har en låg max gräns per timme och per dag. Någon som har ett bra tips på webbhotell som matchar mina kriterier? //Erik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
hurdant får din site de mailadresser som används?
skicka pm med siten om du inte vill skriva ut den så kan jag kolla själv ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Från de kunder som vi driftar som kör mycket mail - nyhetsbrev eller vad det nu må vara - så har alltid egen IP och server varit viktigt för att kunna "värma" adresser mm. Dvs hålla hög kvalitet mot kunder där detinte blir svartlistat eller liknande.
Kanske vore det värt att titta på en sådan lösning där du styr istället för att använda en "vanlig" mailtjänst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi har en kund som har riktigt stort nyhetsbrevsnätverk.
MSN har till och med rekommenderat kunden att lista upp massa olika IP och sprida mailskickandet mellan de olika "ut-ipadresserna". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
du har inte kollat om binero kan tänka sig att lyfta sin mail-quota mot en ersättning? Instabiliteten är väl värre med just nu dock.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Amazon har nyss lanserat en SMTP-tjänst. Jag tror inte du hittar något med bättre stabilitet eller skalbarhet.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|