FAQ |
Kalender |
![]() |
#171 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
#172 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Detta vet jag dock inte med säkerhet eftersom jag bara går efter info jag läst, men jag tror det ska stämma. Antagligen har du något som kan optimeras så inte processerna fylls upp så länge men det är återigen bara spekulation från min sida. |
|||
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#174 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kopte en doman igar via Binero, dom drog pengarna fran kontot och allting. Men nar jag gick in pa Binero imorse och klickade pa "domannamn" och det namnet jag kopte sa vad ser jag - jo, att namnet fortfarande gar att registrera. Mitt domannamn ar inte heller registrerad hos IIS.se. Kopte domanen igar kvall runt 23.00, svensk tid.
Lite sega pa att registrera ett domannamn kanske med tanke pa att pengarna ar dragna fran mitt konto, 99kr. |
|||
![]() |
![]() |
#175 | ||
|
|||
Guest
|
Sköts inte det automatiskt?
|
||
![]() |
#176 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Provat att regga domänen på CityNetwork också, men inte heller därifrån kommer någon faktura... Edit någon timma senare: Binero fick 10 timmar på sig. CityNetwork fick 2,5 timmar på sig. Loopia fixade det på 2 minuter. Senast redigerad av RiktigtKaffe.se den 2011-01-08 klockan 13:38 |
||
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#178 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De svenska webbhotellen blir sämre och sämre
![]()
![]() |
#179 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan bara hålla med. Skall sitta direkt utan snack. Vid varje tillfälle vi hör om något som gått fel jobbar vi både med vår leverantör och egna system för att se till att förbättra. Tack för feedback riktigtkaffe.se
|
||
![]() |
![]() |
#180 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hehe jag håller med, binero verkar inte ha pålitliga system för fem öre.
Minns en gång när jag skulle registrera en .SE domän, och då drogs det 2 gånger från mitt kort. Det värsta var att jag fick höra via mail att "Vi har skickat ärendet vidare, ska se vad som gick fel".. jag vill ju inte veta vad som gått fel, jag vill ha mina pengar tillbaks, right? Aja blää binero. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|