FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har du ju gjort om sidan och detta känns mycket bättre! Kör på så det ryker och posta intressanta saker!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det där ser mycket bättre ut ja! Lite tråkig topbanner(det svarta fältet alltså) kanske.
Bra resultat på google också så det där kan nog bli riktigt bra! Hur mycket trafik får du? Skrivregeln säger att eftersom HTML är en förkortning ska man binda ihop ordet med ett bindesträck. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
UTisGoode.se, jag har inte mer än bara runt 10 unika besökare om dagen.. Säkert kan jag få fler, men jag tror det ligger ganska hårt arbete under huven för att klättra i serpen.. Jag låg dock på plats 3 på sökordet html tips och html-tips när jag hade wordpress plattformen första gången. Så fort jag drog igång forumet med phpbb så ramlade jag ner på plats 5.. Där har jag legat sedan dess..
Men å andra sidan så hade jag fler nyckelord i mina inlägg från första gången, än vad jag har nu.. Men lite tid kanske det går att klättra lite... ![]() Men hur som helst.. Jag kommer inte lägga ner hela min tid på denna webbplats,, utan kommer bara uppdatera sidan när jag tycker något är värt att tipsa om.. ![]() Tack iaf för de positiva orden! Och jag ska börja köra med html-tips istället för html tips.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|