FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har just blivit lanserad igen efter ett långt uppehåll.
Lagt till lite funktioner och ny design. Tar gärna kritik (vissa saker fattas, men jag är ute efter feedback på det befintliga). Alla är välkommna att ge positiv feedback utom danielos ![]() http://www.sms.se Senast redigerad av Johan H den 2010-12-13 klockan 23:02 Anledning: glömde URL |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det var den sjukaste domänen jag någonsin stött på. Slår vad om att du betalat sexsiffriga belopp för den
![]() Ser hur bra ut som helst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Haha, håller med. Sinnes domännamn.
Ser helt OK ut, jag gillar kantiga designer. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker sajten ser helt ok ut med tanke på ändamålet. Om man ska vara petig kan jag säga att texten i loginfälten kommer lite högt upp i IE8, samt att Facebook-knappen visas i en vit rektangel.
Citat:
Facit: http://www.sms.se/om/ ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ser lite konstigt ute med de ensamliggande blocken överst men annars var det helt okej. Petig som jag är så tycker jag också default-texten i login-fälten bör komma tillbaka även efter att man klickat om man går därifrån utan att ha skrivit något.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Några smågrejer:
Det står "Glöm ej att skriva avsändare" men det finns inget fält för avsändare och det gick bra att skicka ett SMS ändå. Ska det stå mottagare? "Ditt SMS har skickats"-texten var inte helt lätt att upptäcka. Föreslår att den istället dyker upp precis ovanför formuläret och kanske med en bakgrundsfärg istället för att texten är i grönt (tänk på färgblindhet) Man kanske kan omformulera inledningstexten, vid en första läsning trodde jag att varje besökare får skicka 50 SMS per timme och då lät det ju lite fattigt med 2 SMS per dag som medlem ![]() Annars snyggt och så klart en imponerande domän. Bra jobbat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
MMC, nej, inte då du skickar SMS från indexsidan. Då är alltid SMS.se som avsändare. Dock om du blir medlem så får du ditt mobilnummer som avsändare.
Jag vet, vi kommer ändra det nu. Redan på vår to-do lista, kommer fungera såhär att ett fönster poppar upp, som säger att ditt SMS är skickat. Texterna ska självklart förbättras, på samtliga sidor, men detta är en första version! Tack tack ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag gillar inte riktigt färgsättningen. Den känns väldigt kall och hård.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jonny, tråkigt men svårt att göra alla nöjda! Jag älskar den
![]() |
||