FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Alltså en räkning med din adress och ditt namn som är av vanlig typ.. tex el/hyra brukar funka. Nästan alla har elräkning. Inte för det är så svårt att förfalska men ändå. safetyblankets är varma och goa ![]() Alla är oroliga att de tar emot pengar för riskabel verksamhet och scammers osv. Så inte konstigt. Men oroar man sig för alla problem som kan finnas så kommer man ingenvart. Ta moneybookers. folk kan betala med paypal dit ![]() Det finns kostnader för att nyttja kortet men det är klart en bra tillgång. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
I övrigt är det delvis rätt. Om du ska erbjuda en integrerad lösning måste du vara certifierad, iaf. i sverige (reglerna ser faktiskt olika ut beroende på land, också irriterande) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har använt paypal i en av våra butiker, och rätt ofta ringde kunder och frågade om man kunde betala utan att registrera sig med paypal, varpå jag fick guida dom genom betalproceduren och förklara att dom inte behövde registrera sig. Det tråkiga med paypal är som det tidigare sagts att dom brukar låsa konton och begärna ohyggliga mängder verifikat. Jag fick skicka registreringsbevis, telefonräkningar, bankutdrag, kopia på pass etc. innan dom efter 4 månader låste upp vårt konto. Vi kunde dock ta betalt under tiden, men inte komma åt våra pengar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
En annan trist sak är att det är lätt att begära refunds. |