FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
tror du inte det finns några fiskar då som klarar sig? Dom fiskarna säger nog detsamma "han är skjuter inte, jag blev inte träffad". ![]() inget illa menat emot dig dock, men det är ganska många som haft allvarliga problem med loopia/active24. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
lösenord som går att få ut, domäner som går att stjäla från andra bara man har deras kundnummer, vilket man får om man köpt domän av någon som har loopia.. Det finns fler exempel på sådant som funnits och fortfarande finns som är under all kritik. Alla gör misstag, men sedan finns det sådant som är "skiter väl vi i"... |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Dessutom har de attityden "Vi skiter i förbättringar, det fungerar som det är", vilket är otroligt otrevligt. Loopia har gått ner sig, och jag skulle aldrig rekommendera Loopia till någon.
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hade problem med Loopia ganska regelbundet, största problemet då var att man i princip blev idiotförklarad av supporten och det tog många mail (vissa ärenden var man tvungen att ta per mail) innan de insåg vad de hade gjort fel. Detta var dock för ett par år sen och jag tycker att de har blivit mycket bättre.
Är en ganska stor kund till Loopia och idag rekommenderar jag dem till flera kunder, vänner och bekanta. (Inte för att det hör till, men jag har minst lika mycket och stora problem hos t.ex. Binero). |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och som det står här ovan, de har nog inte blivit landets största domänhanterare genom att skita i sina kunder och vara dryga. Givetvis finns det fler som är missnöjda med dem än Kalles Domänservice med 100 kunder. Har du påpekat ditt missnöje med Loopia till deras ledning? |
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle hälla upp en stor stark, titta på någon film. Uppenbarligen har ju något blivit fel och ingen här kan ju hjälpa dig (om ingen råkar jobba på loopa och har lust att hjälpa dig en helg)
|
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-10-25 klockan 13:41 |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|