FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hmm, reggade en .se domän hos Loopia ... igår stod det att jag skulle betala en pris på 10: - idag när jag fick fakturan stod det att jag skulle betala 99: - ... det är till att luras anser jag ... få se vad Loopia svarar på mailet ... Nej, finns ingen skärmdump ...
Tänker inte betala 89: - mer för domänen med tanke att det stod 10: - igår men fakturan kom inte förrän idag klockan 17:12:24 ... Blir jag tvungen att betala 89: - mer för .se domänen då väljer jag hellre att avstå från domänen med tanke på att det stod 10: - igår när jag beställde domänen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Meddelande raderat
Senast redigerad av kippex den 2011-01-23 klockan 18:25 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
För det första har jag ej skrivet samma sak i tre olika formuleringar och för det andra skrev jag att jag hade skrivet ett mail till Loopia. Alla klarar inte av att ringa ... finns något som heter social fobi ...
För det tredje är tydligen vissa allergiska mot det som skrivs i forumet ... hädanafter kommer jag ej att läsa i tråden men heller inte skriva i forumet. Hellre det än att bli utsatt för påhopp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Var stod det att priset var 10 kr för en nyregistrering av .se-domän? Jag har kollat in på Loopia varje dag de senaste dagarna och det har alltid stått att .se-domäner kostar 99 kr, trots att det är 99-öreskampanj hos .SE nu. De har däremot ett erbjudande om webbhotell och domän för 10 kr för ett år.
Här är den prislista för olika tld:er man ska gå efter. https://www.loopia.se/domannamn/ EDIT: Såg nu att de i bloggen gått ut med att priset under oktober är 10 kr. http://blogg.loopia.se/2010/09/30/10-kr-for-se-domaner/ Senast redigerad av kw_wasabi den 2010-10-04 klockan 18:06 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag fick samma problem. Fick megafet faktura, så jag ringde och dom korrigerade det omedelbart. Heja Loopia!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Meddelande raderat
Senast redigerad av kippex den 2011-01-23 klockan 18:25 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Här står att de tog tio kronor för .se-domäner:
http://blogg.loopia.se/2010/09/30/10-kr-for-se-domaner/ Jag lyckades inte heller hitta hur man skulle ta del av erbjudandet. Noterade att det stod 99 kronor i sista steget så jag tänkte att det var väl ytterligare ett löjligt tekniskt fel från Loopias sida :| Social fobi är inget att skämta om. Lider man av det bör man definitivt söka upp en terapeut (helst en som jobbar med kognitiv beteendeterapi) för det går nästan alltid att bota. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Har man så svår social fobi att man inte klarar ett telefonsamtal så är det nog definitivt tid att göra någonting åt det.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-10-04 klockan 19:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Funkar prima som ny kund att beställa domän för 10:-
|
|||