FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
.SE rear ut nyregistreringar igen, ja, men de kostar fortfarande en bra bit över 99 öre i inköp
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/Jimmie Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Loopia är rätt dryga av sig (aldrig haft bra erfarenhet av dem), TVINGAR en att betala för något man inte använder och hotar med kronofogden osv.
Jag ville inte förnya mitt webhotell, vilket jag hade sagt ett år tidigare (sket i att betala fakturan, trodde det var som på binero och alla andra företag. Att struntar du i det så stängs det bara av) Nejdå.. Får kravbrev hem i brevlådan. Så jag betalar för skiten och säger att jag INTE vill ha en förnyelse nästa år. "Det är inga problem". Tror ni inte att man fick det då också? Jag hade fullt upp, så jag kollade aldrig e-posten. (Mamma har varit döende osv och jag har knappt hunnit sitta vid datorn). Så jag förklarade situationen. Inte någon empati för fem öre. Här skulle skiten betalas. Det var med en lättnad och ett tack till ovan som jag lyckades bli av med dem. Ja 20kr är det som det kostar just nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
I ditt fall, var det efter förfallodatum? I så fall kan jag förstå att Loopia står på sig och driver på för att få fakturan betald. Sen kan jag iofs tycka att de borde noterat din ovilja att förnya, även om det var väldigt långt i förväg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag tycker också att Loopia brukar vara mycket hjälpsamma när det gäller fakturor och liknande.
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Man säger själv upp sina tjänster i kontrollpanelen. Gör man det får man garanterat ingen oönskad förnyelse. Skulle nog säga att de flesta företag *inte* avslutar tjänster bara för att du struntar i att betala.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|