FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Pinsamt... Aldrig varit med om en leverantör som inte ens kan hålla igång sina DNS-servrar. Har de aldrig hört talas om redundans?
Har varken tid och lust att slänga upp en egen DNS, så kan någon rekommendera ett bra och prisvärt alternativ som erbjuder liknande Loopias DNS-administrering? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det värsta med loopias dns'er är inte att de alla står i samma hall. det värsta är att man inte ens tillåts sätta upp en egen secondary dns för domäner hos dem. detta måste vara 3-4 gången senaste 12 månaderna som de har problem med dns'er (antingen enskilt eller pga nät eller liknande), otroligt att de inte får till det.
det enda som är mer otroligt är att jag är så korkad så att jag fortfarande har kvar någonting där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
http://www.wn.se/t1044864-15-2.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
ingen i tråden bör klaga.
Ni har fått varningar i flera år. Ni har ansett att det inte varit så farligt.. så ni har stannat. Då får ni också ta konsekvenserna. Sorry.. sanningen gör ont ![]() Stanna eller flytta.. det är era val. Men klaga inte allt för mycket över det utan "take it like a man" ![]() Eller gör något åt det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag märkte också av att mina domäner inte fungerade en stund idag.
Aldrig varit med om att DNS:erna gått ner tidigare.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|