FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
__________________
Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Känns skönt att enbart använda webbmail. Krånglar i princip aldrig. Har kanske hänt en eller två gånger på 15 år.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är inte problemet som är det huvudsakliga problemet. Problemet ligger i det obefintliga informationsflöde om vad som försiggår när ens sidor inte går att nå.
Som i många andra sammanhang är det informationsbristen från Loopias sida som är det mest irriterande i situationer som dessa. Precis som när man sitter och väntar på ett tåg och aldrig får information om varför det är försenat. Det jag inte förstår är varför inte Loopia har åtgärdat detta. Man har till och med gjort driftinfo-sidan sämre än vad den var tidigare. Jag vet inte om Loopia förstår den enkla logiken i att det är enklare att skriva ETT meddelande på en driftinfo-sida tillsammans med automatisk statistik och ikoner än att svara på flertalet mejl/telefonsamtal om precis samma sak.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
varför är det så mycket klagomål på loopia, binero, surftown, one, osv osv.
De största i Sverige. Ta ert pick och pack.. byt leverantör om ni inte är nöjda. ![]() Att de gör fel hit och det är mycket möjligt helt sant. Men när det är återkommande och folk klagar men inte gör något åt deras problem (byta leverantör) då får dom dras med det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vem ska man byta till? Alla har driftsstörningar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Det verkar som vissa har betydligt mer störningar än andra, Storleken verkar ha betydelse och i detta fallet så är det inte alltid störst som är bäst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
egenreklam egenreklam.. fördold eller öppen.. är fel
![]() vilket fall som. Jag tycker inte man ska byta leverantör bara för dom har störningar. ALLA får problem ibland. shit happens. går inte att ha 100% förevigt. Det jag menar är att om man inte är nöjd och tycker det är nog så får man ta beslutet att leva med att inte vara nöjd eller byta leverantör. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Nä inte mycket inte, Utan snarare ett konstaterande att det är ett faktum att allt fler klagar på Loopia och på senaste tiden även på Binero i allt större utsträckning.
Själv kund hos Binero och jag är oerhört nöjd, Inte drabbats alls, Men vissa upplever problem eller så kanske det ligger nåt i att svenskar är det mest "Gnällande* medborgarna i världen. Jag tror faktiskt det är så, Inte sagt att det är problem hos dem som det klagas på men jag tycker att det är väldigt mycket kritik som riktas till dem stora aktörerna. Varit kund hos Loopia och skulle inte våga i dag att satsa pengar på ett konto hos dem. Man påverkas indirekt av vad folk skriver i sin kritik mot webbhotellen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men det där med att svenskar gnäller ofta och gör lite åt det de gnäller om är något jag upplevt mycket ute i livet.. Dock inget jag själv berörts av inte ens i de svåraste tider på professionell nivå dock :/. Ser det oftast på forum emot stora operatörer. Men on topic.. Hur går det för loopia nu sedan denna tråd fick liv? Har själv endast vissa gamla domäner där så vet inte hur hostingen är just nu. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|