FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det största problemet jag haft med (er?) Crystone är bristande support, ekonomi, ärendehantering och "bluff"-fakturor (oexisterande tjänster, dubbla fakturor för samma tjänst, påminnelser på betalda tjänster, fakturor på upsagda tjänster/domäner/vps:er)
Jag hoppas verkligen DET har ändrats. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Nykomling
|
LOOPIA har fortfarande otroligt slöa svarstider!! De verkar satsa mer på kvantitet än kvalitet så min slutsats är: Byt Webbhotell!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det är givetvis tråkigt att du upplever dina sidor hos oss som slöa. Vi är medvetna om att delar av vår miljö just nu har längre svarstider än normalt. Våra tekniker jobbar med ett omfattande förbättringsarbete i infrastrukturen för att åtgärda det för de kunder som upplever detta. Vi ber om ursäkt för detta och att arbetet har dragit ut på tiden men hoppas att vi inom kort kan presentera goda nyheter för er kunder. /Jimmie Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kan bekräfta att Loopia än idag har allvarliga problem: se denna tråd http://www.wn.se/t1053039.html
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon mer som har blogg på Loopia och som har svårt att komma åt den? Står inget på driftsidan att de skulle ha problem men uppenbart har de det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Folk skrev på IRC att dom hade upp till 90% PL så ja så dom har väl störningar som alltid.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Medlem
|
Nere igen. Blir lika frustrerad varje gång.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Uppe för mig men har gått segt i flera dagar nu. Känns som det är pest eller kolera bland svenska webbhotell just nu
![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Medlem
|
Känns som det är segt mest hela tiden. Dröjde till 20:53 tills problemet var löst enligt deras driftblogg. Alltid när det är en störning känns det som att samma saker händer. Skickar mail till dom. Dom svarar att deras tekniker arbetar för att fixa problemet. Problemet fixas. Två timmar senare fungerar det åter igen inte. Det hela gör det inte mycket bättre när deras support är stängt på nätterna.. inte direkt natt kl 22:00 men ändå. Får väl hoppas dom har nån sorts jour på nätterna om det strular.
Det börjar faktiskt rinna över bägaren för min del nu. Detta är inte första gången och förmodligen inte den sista heller. Inte gutt när ens inkomst är beroende av kvällarna framför allt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Medlem
|
Givetvis har vi jourhavande personal dygnet runt alla dagar om året så uppstår en störning efter stängning så har vi en tekniker som kikar på detta inom någon minut.
Supporten har öppet i tele till 22 och jobbar sedan med e-post vidare efter det. Dock så är det inte ekonomiskt försvarbart i dagsläget att ha supporttekniker som jobbar dygnet runt men detta är något vi testa och utvärderat en gång och kommer så att göra det igen. De störningar vi haft den senaste veckan har berott på externa omständigheter vilket vi beklagar.Vi jobbar för att förbättra med utökad kapacitet i vår infrastruktur och samarbetar med våra olika nätleverantörer för att förhindra att dess störningar ska uppstå. En steg i detta är den nyhet vi presenterade i veckan: http://blogg.loopia.se/2012/04/16/st...are-webbsidor/ Tekniker jobbar just nu under alla dygnets vakna timmar med att implementera, testa och tweaka alla ny hårdvara och vi hoppas att inom kort kunna presentera fler goda nyheter för er kunder. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|