Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Det enda du kan göra är att kräva inloggning från just ert IP men det hjälper ju knappast om informationen går omvägar. Har man saker man vill dölja så känns det ju dock tämligen korkat att publicera det på nätet 
|
Det har du rätt i. Men ändå...
Citat:
Ursprungligen postat av Ara
Får man fråga varför han inte för läsa den?
|
Jag publicerar ibland personliga inlägg, och inlägg om saker som mina föräldrar inte gillar. Kan inte komma med några bra exempel nu, men det finns en hel del saker som mina föräldrar inte riktigt tycker om.
Det drar min bror till fördel ibland. Gör jag någonting dumt mot honom så händer det att han visar bloggen för mina föräldrar.
Citat:
Ursprungligen postat av Alex
|
Smart. Ska ta en titt på vad du tipsade om och förhoppningsvis så får jag det att fungera!
Citat:
Det funkar bara i Windows va?
|
Min lillebror och jag använder oss bara av windows-datorer.
Citat:
Ursprungligen postat av Alex
Ja, om det fungerar alls.. Jag tror att printscreen bara ger ett event på onkeyup, när det är för sent. Men man kan ju alltid testa.
|
Jag ska allt testa det du tipsade om ovan.
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Stenman
Jag föreslår att du visar bloggen som vanligt men blockerar vissa inlägg från din IP. Då borde ju inte din bror be sina kompisar att ta print screens om han själv kan läsa bloggen eftersom han då tror att han kommer åt allt.
|
Det är bara det att min brors kompisar ibland besöker min blogg för att själva kunna 'tillfredsställa sina behov'. De besöker alltså bloggen själva, och så fort de hittar något som inte riktigt 'stämmer' så får min bror reda på det. Ganska irriterande...
Citat:
Och när han går in på bloggen från skolan?
|
Det gör han aldrig. Det är mest andra personer som gör det, men inga som skulle kunna 'rapportera' till min lillebror om vad det är jag skriver. Ha ha.
Citat:
Ursprungligen postat av taz76
Hota din bror med stryk om han läser? :P
|
Hjälper inte särskilt mycket. Jag är inte särskilt våldsam av mig, trots att jag inte har några svenska rötter. Ha ha.
Har hotat min bror med en hel del, men ingenting verkar hjälpa.